Már régóta használok iOttie tartókat, így tudtam, mire vállalkozom. Minden a gél tapadókorongokról szól, amelyek valószínűleg a valaha volt legjobbak. Még a durvább deszkákon is remekül tartják magukat, és évente 1-2 alkalommal hullanak le, és csak a legnagyobb hőségben. A kártyán található leírásból hiányzik, hogy az alsó ütközők állíthatóak, így az induktív töltés közepe könnyen beállítható. A mechanikus rögzítést lényegesen kényelmesebbnek tartom, mert tényleg nem szeretném, ha a gyújtás kikapcsolásakor kiesne a telefonom, vagy ha csak a kulccsal aknáznám ki. Az iOttie fényűzően gyengéd reteszeléssel rendelkezik = csak tegye a telefont a tartóba, és az azonnal megragadja. Az eltávolítása két gomb megnyomásával jár az oldalán, és ez egyáltalán nem zavar. A teleszkópos állítással úgy állítottam be a mobilt, hogy nyáron a légkondicionáló fújjon rá. Ma 25 fok volt, és 100 km után már csak langyos volt. A biztonsági kamera és a navigáció a mobiltelefonon futott. 100 km teljes üzemelés után az akkumulátor 10%-kal nőtt - tehát mindkét igényes alkalmazással megbirkózik, és még mindig képes fedezni egy kicsit. De tény, hogy a kijelző fényerejét kicsit lejjebb vettem. A konfigurációban elértem a maximumot, mert az Autoguard kamerán beállítottam az Autostartot Parrot-tal (kihangosítva). Tehát amikor a kocsimhoz érek, bedobom a telefonomat a tartóba, és elindítom = a töltés elindul. Az ütés aktiválja a HF Parrotot, és a mobiltelefonhoz való kapcsolódás automatikusan aktiválja a kamerát. A kamerámban a Waze-re van állítva a multiskating, így a navigáció is azonnal elindul. Csak beírom a célpontot. A célban elhagyom az autót, a Parrotról való leválasztás kikapcsolja a kamerát és vele együtt a navigációt is. Ez már régóta az álmom volt, és tényleg működik. A kamerafelvétel ellenőrzésénél azt tapasztaltam, hogy a telefont egy foggal feljebb kellett emelnem, mert a felvétel (tájkép) a tartó kar egy részét rögzítette, és újra fókuszált rá. De ez az én problémám, nem a konzolé.